Els llocs més sinistres per visitar aquest Halloween
Aquest cap de setmana es presenta llarg, així que la majoria dels estudiants de la residència fan les maletes per aprofitar al màxim aquest pont de Tots Sants. Això sí, abans d'anar-nos, no pot faltar una sessió de castanyes i panellets amb els nostres companys de residència per agafar forces per al viatge, complint així amb la tradició local.
I com a nosaltres ens agrada apuntar-nos a totes les tradicions que impliquen diversió, després de la tiberi ens anem a l'estació de tren o l'aeroport disposats a conèixer les destinacions més sinistres on celebrar aquest Halloween. Aquestes són les nostres propostes:
Bruixeria a Los Pirineus
El nostre primer destí està al nord de Navarra i segur que et sona: Zugarramurdi. I és que Alex de l'Església el va utilitzar com a escenari per a la seva pel·lícula "Les bruixes de Zugarramurdi". Zugarramurdi, és un petit poble de poc més de 200 habitants inclòs a la Ruta de la Bruixeria. Al segle XVII, ni més ni menys que quaranta veïnes d'aquest petit poble van ser condemnades per la inquisició a morir a la foguera per bruixeria. Es tracta del cas de bruixeria més famós al nostre país. La cova on es celebraven els aquelarres, es pot visitar fins al vespre.
Cantàbria tenebrosa
Ens anem a Cantàbria, concretament a Les Forges, al municipi de Sorres d'Iguña. Què hi ha aquí? Un meravellós palau, el Palau de Fogons. ¿I què va passar aquí? En la realitat res tenebrós que sapiguem, però la pel·lícula canvia (mai millor dit) en la ficció ....
A veure si endevines de què es tracta. Et donem una pista en aquest palau, no pots obrir una porta sense tancar una altra abans, ¿et sona? Si !!! Si vas passar tensió veient la pel·lícula d'Amenábar "Els Altres", imagina't passar-hi una nit. T'atreveixes?
Mort a Venècia
Aquesta vegada és la realitat la que supera la ficció. Volem fins Venècia per visitar l'edifici Ca 'Dario, un lloc tètric i maleït. Ca 'Dario és un bell edifici amb vista sobre el Gran Canal de Venècia però guarda darrere dels seus murs més d'una història tràgica: tots els seus propietaris o inquilins han mort de forma violenta o sobtada. Qualsevol s'anima a passar-hi una nit. Si vius per explicar-ho, comparteix la teva experiència !!
I si aquest pont no tens pressupost per a viatges, no et preocupis, que també hi ha llocs prop de la residència d'estudiants on passar una nit tenebrosa ... Et porponemos visitar el bosc encantat d'Orrius
Aquest misteriós bosc està considerat un dels llocs més màgics del nostre país, amb incomptables llegendes que parlen d'aquelarres i busquen explicació als seus misterioses roques tallades amb formes d'animal o de moai. Una de les llegendes diu que va ser un famós bandoler, Rocaguinarda, qui tallava una obra per cada mort que cometia.
Facis el que facis, et quedis a la teva residència o et vagis de viatge, celebris la castanyada o Halloween, ¡¡¡et desitgem un feliç pont !!


